الخميس، 9 أبريل 2009

انا فى مجلة وسط البلد

كان فى مقال كنت كتبته فمجلة وسط البلد
مقلتش عليه
اللى عاوز يقراه
اللينك اهوه يا جماعه

5 قول و لا يهمك:

adel يقول...

قشطة يا سووولم
انا قريته من زمان علي فكرة لقيتك حاطط اللينك علي الفيس بؤ و عاجبني :):)

mohamed ghalia يقول...

مبروووووووووووووووووووووووك
وبالتوفيق دايما

فشكووول يقول...

ازيك يا مواطن
رحت وقريت عن موضوع الفيلم الهندى وفيه الكلام عن العلاقه بين ابناء الوطن الواحد من مسلمين ومسيحيين
تصور يامواطن كان فى فترة من حياتى علاقات خاصه جدا وما زالت مع اصدقاء مسيحيين وانقطعت بفعل الزمن والفراق بين البلدان

انت تعليقك صح والموضوع نزل من فتره وبخصوص انى كنت فى اسكندريه قريب حسيت بنفس الاحساس عشان كدا نزلت البوست بعد تنقيحه
تحياتى

زمن الشيكابالالالا يقول...

ألف مبروك وبالتوفيق ومزيد من التقدم دائماً
تحياتى

فكرة من الزمن ده يقول...

حقيقي بوستاتك هايلة
وعاجباني كلها
كل يوم اقرالي واحد
ومستقبلك واعد بالنسبة للعيش والحلاوة
انا ولا اعرفك ولا جيت هنا
تحياتي

الزباين

الزباين و يا رب ابعد عننا الضرايب